הרשמו והתחילו לקנות במחירים משתלמים!

אנא הקלד/י את כתובת האימייל שלך

הירשם בהמשך - דלג לאתר

שאלות נפוצות

שכחתי/לא זוכר את הסיסמא שלי

לחצו כאן על הלינק הזה
זה יאפשר לכם לאפס את הסיסמא שלכם.
יישלח אליכם מייל , לחצו עליו ותוכלו לשנות את הסיסמא.



זמני אספקה

רוב המוצרים נשלחים בדואר רשום בסיום העסקה ולכן בד"כ לוקח כשבוע עד עשרה ימים עד שהלקוחות הראשונים מקבלים. אנו עושים את מירב המאמצים לקצר זמן זה ככל הניתן. מאחר והספק שולח את המוצר - אנו ממליצים לכם:
* צרו קשר עם הספק לבירור מספר המשלוח
* בדקו באתר הדואר או בחברת השליחויות איפה נמצא המשלוח שלכם
באתר הדואר רשמו מספר מלא כולל קןד שתי אותיות בהתחלה ובסוף לדוגמא: RR123456789IL
אתם תמיד מוזמנים בחום לצור איתנו קשר במידה ויש שאלות נוספות



מוצר לא הגיע למי עליי לפנות

מספר הטלפון של הספק נמצא בתחתית עמוד העסקה וגם באותיות הקטנות. אתם תמיד יכולים לחזור לדף העסקה דרך "הצעות קודמות" או "השוברים שלי"



האם אפשר לאחד משלוחים של דילים שונים

במידה והדילים הם מאותו הספק ניתן לנסות ליצור קשר ישירות עם הספק ולתאם זאת איתו. זאת מאחר והספק הינו האחראי על שליחת המוצרים. ניתן לעתים לשלם במוצר השני על איסוף עצמי ולרשום בהערות לאחד את המשלוח - אך שוב כל זאת חייב להיות מתואם מול הספק עצמו ונתון לשיקול דעתו.



תיקון כתובת/טעות בבחירת דגם - איך משנים

הדרך הטובה ביותר היא לשלוח לנו מייל לשירות לקוחות . ניתן גם לצור קשר ישירות מול הספק



איך משנים מייל לדיוור היומי

אנא שלחו לנו מייל לשירות לקוחות ונדאג להחליף את המייל שלכם בהקדם האפשרי



הסרה מרשימת דיוור

בתחתית כל דיוור יש לינק שמאפשר לכם להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה שלנו. תקבלו אישור שהוסרתם מהרשימה. במידה ועדיין הנכם מקבלים מיילים אנא פנו במייל לתמיכה שלנו:support@gozrim.co.il



קופון שפג תוקף האם ניתן להאריך

נסו לצור קשר עם הספק. הרבה פעמים הספקים יפתיעו אתכם ויספקו לכם את השירות אפילו אם זמן השובר עבר. חשוב לנו מאוד שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים ולכן גם אנו מבהירים זאת לספקים שלנו. חשוב לציין שהדבר הינו לשיקולו הבלעדי של הספק



שאלות נוספות

האם האתר מאובטח?

בהחלט! הרכישה באתר מאובטחת בתקן המתקדם ביותר. פרטי התשלום אינם נשמרים במערכת. אלפי לקוחות קונים אצלנו כל חודש ונהנים מביטחון מלא



מתי אני מחויבת?

אתם מחוייבים במועד הקניה ותקבלו מייד את הקופון בדוא"ל.



איך אני נרשם כבית עסק?

צרו איתנו קשר. לחצו כאן לפרטים נוספים.

איך אני מממש את הקופון?

רוב המוצרים שלנו פשוט נשלחים אליכם ללא צורך בפעולה נוספת. בכל זאת אנו ממליצים לקרוא את האותיות הקטנות בעיון. מאחר ויש הרבה מוצרים בהם צריכים לבצע צעדים נוספים : להכנס לאתר ולשלוח תמונות, או להתקשר למוקד ההזמנות. אנו תמיד מדגישים זאת בצורה בולטת באותיות הקטנות תהנו :)



איבדתי את המייל ששלחתם - איך אני יכולה להדפיס שוב את הקופון?

כנסו לאתר. בצד שמאל למעלה תראו את: "השוברים שלי" לחצו על הלינק ושם תוכלו לראות שוב את השוברים שלכם ולהדפיס אותם. במידה ואתם לא רואים את "השוברים שלי" , כנראה שאינכם מחוברים. לחצו על "כניסה" ולאחר מכן יופיע הקישור לשוברים שלכם.



העסקה הסתיימה איך אני יכולה לראות שוב את דף המבצע?

כנסו ל "הצעות קודמות" שם תמצאו את המבצע. לחצו עליו ותראו שוב את המבצע. ניתן גם למצוא את הקישור בדף הפייסבוק שלנו



אני רוצה לבטל רכישה מה עושים?

קודם כל וודאו שלא פתחתם ולא השתמשתם במוצר. לכל שאלה ספציפית לגבי המוצרים אנו ממליצים לכם ליצור קשר ישירות עם הספק לבירור העניין. הספקים שלנו נותנים שירות נהדר ורוצים להבטיח לכם שתקבלו תמורה הולמת. אנחנו כמובן כאן לרשותכם ואתם מוזמנים גם לצור קשר עם שירות לקוחות שלנו במייל support@gozrim.co.il .



ולסיום....

הייתה לי חוויה מדהימה באתר שלכם - איך אני מספרת על זה?

קניתם מוצר שווה במיוחד ? נהנתם מאוד ? ספרו לנו על זה כמובן. אנחנו תמיד מסמיקים ממחמאות טובות. נשמח גם אם תשתפו את שאר העולם בדף הפייסבוק שלנו
זכרו ככל שיותר אנשים יידעו עלינו נשיג לכולנו עסקאות טובות יותר :-)
תודה!תודה!
אוהבים אתכם
צוות גוזרים